werkenbijlidl.be

Werken bij #TeamLidl
Vacatures Login Opslaan

Klantendienst

Hero Mireille

Positieve ervaring

Als klantendienstmedewerker heb je een superbelangrijke rol. Want onder andere dankzij een uitstekende customer service wil Lidl de favoriete supermarkt van heel België en Luxemburg worden. Loopt er toch eens iets mis? Dan ben jij de eerste die het weet. Én je bent de eerste die er iets aan kan doen. Alles begint natuurlijk bij aangename winkels en lekkere producten. Maar wanneer wordt een klant pas echt fan van een merk? Als de klantendienst snel reageert, oprecht helpt en zorgt voor een positieve ervaring.

Voor tevreden klanten heb je eerst tevreden customer service medewerkers nodig. Daarom wil Lidl ook de best mogelijke werkgever zijn. Je krijgt veel variatie, veel opleidingen en veel mogelijkheden om klanten blij te maken. Zo is het fijn werken!

Ontdek hieronder hoe we het bij Lidl anders aanpakken, in vergelijking met traditionele klantendiensten.

Contact

Je dagen zijn gevarieerd.

Je beantwoordt natuurlijk vragen van klanten via allerlei kanalen, maar je monitort ook de sociale media, doet administratieve taken en werkt mee aan de losse projecten van deze dienst.
Personal Growth

Je krijgt veel opleidingen.

Als customer service medewerker bij Lidl blijf je bijleren over omgaan met klanten. Je volgt communicatietrainingen en een interne coach houdt je op de hoogte van onder andere nieuwe procedures.
Processing

Je beslist zelf hoe je een gesprek aanpakt.

We hebben wel procedures, maar géén strikt script dat je altijd moet volgen. Je ervaring en je buikgevoel bepalen hoe je een gesprek aanpakt.
Įsitraukimas

Je wordt als mens geëvalueerd, niet als robot.

Je beoordeling hangt niet af van kille cijfers zoals je aantal telefoontjes of de gemiddelde duur van je gesprekken. Wat telt is de tevredenheid van de klanten en je prestaties als team.

"11 jaar verder en ik werk hier nog even graag.”

“Hier ben ik zelfzekerder geworden.”

Mireille, medewerker klantendienst

Het verhaal van Mireille
Hero Mireille

Wist je dat …

… de klantendienst intussen al het halve land kent?

Facts1

20.000 klantencontacten

per maand.

60% telefoons

40% via e-mail.

Facts2

Meer dan 600.000 fans

op onze Facebook-pagina.

Doel: max. 20 seconden

tot we de telefoon opnemen.

Aan de slag als klantendienstmedewerker?

Lidl krijgt elk jaar nieuwe klanten. Dus zoeken we ook elk jaar extra klantendienstmedewerkers. Die werken allemaal samen op de hoofdzetel in Merelbeke, naast Gent. Bekijk gauw de huidige vacatures.

Ontdek nu onze openstaande vacatures