werkenbijlidl.be

Voor iedereen die telt
Login
Opslaan

Opslaan

Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we zijn goed op weg. Elke 3 weken openen we een nieuwe winkel. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar gemotiveerde mensen die al die winkels vlot doen draaien. Kom jij daar mee voor zorgen?

Ontdek onze vacatures
Vacatures
Hero Service Clients

Werken op de klantendienst van Lidl

 

Als klantendienstmedewerker heb je een superbelangrijke rol. Want onder andere dankzij een uitstekende customer service wil Lidl de favoriete supermarkt van heel België en Luxemburg worden. Loopt er toch eens iets mis? Dan ben jij de eerste die het weet. Én je bent de eerste die er iets aan kan doen.

Alles begint natuurlijk bij aangename winkels en lekkere producten. Maar wanneer wordt een klant pas echt fan van een merk? Als de klantendienst snel reageert, oprecht helpt en zorgt voor een positieve ervaring.

Voor tevreden klanten heb je eerst tevreden customer service medewerkers nodig. Daarom wil Lidl ook de best mogelijke werkgever zijn. Je krijgt veel variatie, veel opleidingen en veel mogelijkheden om klanten blij te maken. Zo is het fijn werken!

 

Ontdek hieronder hoe we het bij Lidl anders aanpakken, in vergelijking met traditionele klantendiensten.

Slider1
Slider2
Slider3
Serviceclient4

Je dagen zijn gevarieerd

Je beantwoordt natuurlijk vragen van klanten via allerlei kanalen, maar je monitort ook de sociale media, doet administratieve taken en werkt mee aan de losse projecten van deze dienst.

Je krijgt veel opleidingen

Als customer service medewerker bij Lidl blijf je bijleren over omgaan met klanten. Je volgt communicatietrainingen en een interne coach houdt je op de hoogte van onder andere nieuwe procedures.

Je beslist zelf hoe je een gesprek aanpakt

We hebben wel procedures, maar géén strikt script dat je altijd moet volgen. Je ervaring en je buikgevoel bepalen hoe je een gesprek aanpakt.

Je wordt als mens geëvalueerd, niet als robot

Je beoordeling hangt niet af van kille cijfers zoals je aantal telefoontjes of de gemiddelde duur van je gesprekken. Wat telt is de tevredenheid van de klanten en je prestaties als team.

Wist je dat …

… de klantendienst intussen al het halve land kent?

Facts1

20.000 klantencontacten

per maand.

60% telefoons

40% via e-mail.

Facts2

Meer dan 600.000 fans

op onze Facebook-pagina.

Doel: max. 20 seconden

tot we de telefoon opnemen.

Je toekomstige collega’s aan het woord

Mireille, customer care medewerker

“Klanten opnieuw laten lachen”

“Je krijgt de kans om opnieuw een lach op het gezicht van een klant te toveren. Zoiets geeft veel voldoening.”
Hendrik, customer care medewerker

“Rollercoaster voor klanten”

“Ik vergelijk de klantendienst graag met een pretpark. Akkoord, soms is het heel even aanschuiven. Maar zodra je op een attractie zit, bezorgen we je een onvergetelijke ervaring. En een glimlach op je gezicht.”
Emel, customer care medewerker

“Tevreden klanten geven je energie”

“In mijn job mag ik creatieve oplossingen bedenken om klanten blij te maken. Het geeft me echt energie wanneer dat lukt.”

Aan de slag als klantendienstmedewerker?

Lidl krijgt elk jaar nieuwe klanten. Dus zoeken we ook elk jaar extra klantendienstmedewerkers. Die werken allemaal samen op de hoofdzetel in Merelbeke, naast Gent. Bekijk gauw de huidige vacatures.

Ontdek nu onze openstaande vacatures