Klantendienst
Positieve ervaring
Als klantendienstmedewerker heb je een superbelangrijke rol. Want onder andere dankzij een uitstekende customer service wil Lidl de favoriete supermarkt van heel België en Luxemburg worden. Loopt er toch eens iets mis? Dan ben jij de eerste die het weet. Én je bent de eerste die er iets aan kan doen. Alles begint natuurlijk bij aangename winkels en lekkere producten. Maar wanneer wordt een klant pas echt fan van een merk? Als de klantendienst snel reageert, oprecht helpt en zorgt voor een positieve ervaring.
Voor tevreden klanten heb je eerst tevreden customer service medewerkers nodig. Daarom wil Lidl ook de best mogelijke werkgever zijn. Je krijgt veel variatie, veel opleidingen en veel mogelijkheden om klanten blij te maken. Zo is het fijn werken!
Wist je dat …
… de klantendienst intussen al het halve land kent?
Mag het een beetje meer zijn?
Lidl wil niet alleen de beste supermarkt zijn, maar ook de beste werkgever. Want iedereen telt, zeker jij als collega! Daarom krijg je van ons alles om goedgezind te komen werken.