werkenbijlidl.be

Werken bij #TeamLidl
Vacatures Login Opslaan

Werken in marketing of communicatie

Solliciteren
Hero Naomi 2

Communiceren met een knipoog

Om echt goed werk te leveren in marketing en communicatie, moet je trots kunnen zijn op het bedrijf waarvoor je werkt. Daar zorgt Lidl voor. We groeien als kool, vernieuwen onze winkels voortdurend, en bieden een heerlijk vers en gevarieerd topassortiment aan.

Stuk voor stuk dankbare omstandigheden om mee te bouwen aan een sterk en duurzaam merk. We willen de favoriete winkel van heel België en Luxemburg worden. Er is dus wel werk aan de winkel bij marketing en communicatie. We zetten onze producten in de kijker, wakkeren de merkliefde voor Lidl aan, en communiceren helder mét een knipoog.

Ontdek hieronder hoe het er bij marketing en communicatie aan toegaat.

Food

Product marketing

De productmarketeers werken acties en campagnes uit rond het assortiment van Lidl. Die gaan zo breed als ons aanbod zelf: van brochures en winkelmateriaal tot videomarketing en lifestylemagazines.
Television

Online marketing

Het onlineteam beheert de digitale communicatiekanalen van Lidl (website, app, nieuwsbrieven) en staat in voor de onlinemarketing van de webshop en de winkels.
Flyer

Interne creatie

Interne creatie kan je beschouwen als ons eigen grafische bureau. Hier werk je de marketingcampagnes van Lidl visueel uit en maak je drukwerk zoals folders en affiches op.
Camera

Brand & media

Bij brand & media werk je creatieve campagnes uit voor het merk Lidl. Je werkt nauw samen met externe bureaus, koopt mediaruimte in en/of bent verantwoordelijk voor sponsoring en events.
News

Corporate communicatie

In dit team heeft iedereen zijn of haar eigen domein: interne communicatie, social media, persrelaties en productgerelateerde PR.

"Ik had nooit gedacht dat er zoveel mogelijkheden waren."

"Ergens anders gaan werken, dat zie ik niet snel gebeuren. Branding is nu eenmaal mijn passie. Er is zoveel dat ik nog wil leren en doen, en je mag hier gewoon echt overal van proeven."

Naomi, brand- en mediamarketeer

Ontdek haar verhaal
Hero Naomi 2

Top-of-mind

Lidl scoort op papier, op de radio én op je scherm. Ontdek enkele straffe marketingcijfers.

MKT1

2,8 miljoen folders

elke week gedrukt.

7 edities

van elke folder

Facts2

Meer dan 50 radiospots

elk jaar in de ether.

Meer dan 600.000 volgers

op onze Facebook-pagina.

Aan de slag als marketeer of communicatiespecialist?

Lidl heeft een uitgekiend topassortiment en duidelijke bedrijfsdoelstellingen. Dat verdient steengoede marketing en dito communicatie, extern én intern. Yes you can? Bekijk dan gauw of er vacatures openstaan!

Ontdek nu onze openstaande vacatures