Verkoopsprocessen
Bevorderen van innovatie
Onze afdeling Verkoopsprocessen zorgt ervoor dat onze winkelteams toegang hebben tot de nodige tools en op de hoogte zijn van de laatste nieuwe processen om onze klanten de beste service, kwaliteit en prijs te garanderen. Ze detecteren operationele bottlenecks en pakken deze oplossingsgericht aan. Concreet betekent dit o.a. controle van de winkelactiviteiten om zo de netheid en versheid van de producten te maximaliseren, het uitvoeren van projecten om voorraadverlies te minimaliseren en het gebruik van de juiste technologieën om processen in onze winkels te automatiseren. Zo hebben collega’s meer tijd om onze klanten de beste winkelervaring te bezorgen.
Het ultieme doel van de afdeling ? Het vereenvoudigen van processen in een complexe en snel veranderende omgeving. Ze zorgen voor een aangename winkelervaring en aantrekkelijke werkplek.
Mag het een beetje meer zijn?
Lidl wil niet alleen de beste supermarkt zijn, maar ook de beste werkgever. Kies je voor een job bij Lidl? Dan koop je een mooi loon en interessante carrièrekansen in voor jezelf.