De binnenkant van een Lidl-winkel
Leer je nieuwe werkomgeving kennen
Je Lidl-filiaal, dat ken je binnenkort op je duimpje. Maar in afwachting stel je je ongetwijfeld wel wat vragen. Wat ga je nu precies moeten doen? Hoe voorziet Lidl steeds een topassortiment voor zijn klanten? En hoe gaan we voor de beste winkelervaring? De antwoorden vind je hieronder
Hoe is een filiaal gestructureerd?
Elk product heeft een eigen plekje in ons filiaal, dat opgedeeld is in specifieke zones. Hieronder maak je kennis met de verschillende zones.
Zone AGF (Groenten & fruit)
De groenten- en fruitstand is ons uithangbord. Ons assortiment groenten en fruit wordt erg gesmaakt door onze klanten door de uitstekende versheid en kwaliteit.
Zone Bake-off (Bakkerij)
Elke dag versgebakken brood, dat vind je terug in onze Bake-off-zone, naast een groot aanbod heerlijke grote en kleine broodjes en … koffiekoeken!
Zone Koeling en Diepvries
In de koeling- en diepvriesafdeling bieden we een ruim assortiment aan gekoelde en diepgevroren producten, van hartige aperitiefhapjes tot zoete desserts.
Zone Vers vlees en verse vis
In de koelmeubels vind je een ruim aanbod aan vers vlees, verse vis en vegetarische of veganistische alternatieven.
Zone Droge voeding
De droge voeding vind je terug in de hele winkel en wordt aantrekkelijk gepresenteerd.
Zone Acties (Food en Non-food)
Elke week houden we aantrekkelijke promo’s en acties voor producten die niet in het vaste assortiment zitten.
Bloemen en planten
We zetten onze klanten graag letterlijk in de bloemetjes met onze verse snijbloemen. Ook onze kamer- en buitenplanten zorgen voor wat groen in de winkels.
Onze 4+1 verkoopspijlers
Onze missie bij Lidl? Onze klanten een aangename winkelervaring geven, die hen overtuigt om terug te komen. Daarvoor baseren we ons op onze 4+1 verkoopspijlers. Als toekomstige filiaalmedewerker heb je vaak rechtstreeks contact met onze klanten. Het is dan ook heel belangrijk dat je de pijlers door en door kent en dat je ze samen met je team in de praktijk omzet.