"Ik wil de beste coach zijn voor mijn team."
Beter worden in wat ik nu doe.
Ik ben zeker ambitieus binnen mijn job en team. Eerst en vooral wil ik gewoon nog beter worden in wat ik nu doe. En als de tijd rijp is, wie weet, misschien in de voetsporen van mijn huidige leidinggevende treden. Om haar fantastische visie door te trekken, en er mijn eigen interpretatie in te verwerken.”
Lidl geeft kansen aan die ze wil grijpen.
Ik ben eigenlijk leerkracht van opleiding. Maar een stabiele job in het onderwijs vinden bleek destijds niet zo makkelijk. Met een open mind ben ik dan verder op zoek gegaan. Zo belandde ik negen jaar geleden op de verkoopsafdeling van Lidl voor een vervanging. Vandaag ben ik Teamleader IT Servicedesk. Het levende bewijs dat Lidl kansen geeft aan wie ze wil grijpen.
Ik wil mensen helpen, dat zit er al van kinds af aan in. Daarom dat mijn hart ook bij service en support ligt. Mijn team coachen is een groot deel van mijn job. En eigenlijk is dat niet zo anders dan lesgeven. Een groep enthousiaste mensen begeleiden en hen dingen leren, zodat zij de beste versie van zichzelf kunnen worden: dat ligt me wel.